Emelie - 28-12-2011

Snart är det slut på det här året,snacka om att tiden går fort, och snart fyller jag 15år,tyckte att det inte va så länge sen jag fyllde 12,hehe. Idag blev det bara att jag åkte till hästarna och gav dom mat,för det va såå dåligt väder så jag hade ingen lust att rida.Men imorgon ska jag rida, ska bara ta hål i näsan först, nervös, ja det är jag! men men.. :)

Den där rean på Hööks lockar mig som satan,har hittat jätte mycket jag vill ha men jag kan inte slösa pengar på de nu för jag har lovat mina kompisar att jag ska följa dom och shoppa kläder i Östersund..Rakarns alltsåå..
Bara för att retas lite med Bodi ska jag köpa en rosa disco grimma åt honom sen om det blir några pengar över..Då tror nog ännu fler att han är ett sto..haha..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0