Emelie - Godjul!

Lite försent kanske..Men godjul på er alla underbara läsare! Min dag har varit heeelt perfekt faktiskt. Det blev inge stall,för det hann jag verklingen inte,Men imorgon ska Bodi få en julklapp av mig :)

Iår fick jag
* Xperia mini pro
* 1000kr
* Fjärrutlösare
* En tröja
* smink
* smycken
* gratis håltagning i näsan

är sjukt nöjd iaf. :)

Och nyårs löften är

* Gå ner i vikt
* bi kär
* bli bättre i skolan
* Få bättre kontakt med min pappa

Och jag hoppas att det blir av,men det här året ska bli ett bra år!

Här får ni en bild på mig som jag knäppte nyss, nya tröjan och nya mobilen!

Kommentarer
Postat av: Eva

åh, linnet är jätte fint :D var kan man hitta det?

2011-12-25 @ 12:45:01
URL: http://evahagelberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0