Emelie - hästarna i stallet.

Nu tänkte jag köra en liten presentation av alla hästarna i stallet.. :)

Saga
Islandshäst
f.1996
Ägare : Therese vesterström


Saga är stallets lilla ängel,ibland..Hon är inte mycket riden & vääldigt pigg..Knappt jag vågar rida henne..
Men hon är huur söt som helst och man kan verklingen inte bli sur på henne..Jag skulle verklingen inte tacka nej till henne, faktiskt! Hon har en avkomma,Kalle ( fjalar ) som inte är i vårat stall..
Innan hon kom till oss så bodde hon på en gård där vi tror hon blev slagen av sin ägare,hon är rädd för allt.Och då menar jag verklingen allt..Men vi försöker så gott vi kan att hjälpa henne :)




Orce
Islandshäst
f.1995
Ägare : Therese vesterström/ Ulrica sydberg


Orce är en heeelt underbar häst.Väldigt tjock bara.Det är som att sitta i en fotölj ;-)
Orce ser inte ut som en islandshäst ibland faktiskt,till&med jag tog fel på ras första gången jag såg honom, då trodde jag faktiskt att det va en tinker, haha..




Bodi
Islandshäst
f.1991
Ägare : -


Ja,ni vet väl det mesta om Bodi? Bodi är  verklingen mitt allt o ja..Jag älskar honom mer än allt annat.



Kommentarer
Postat av: Eva

Åh, va fina bilder!

2011-12-15 @ 16:14:04
URL: http://evahagelberg.blogg.se/
Postat av: ronja

en fråga, har inte bodi någon ägare? eller??

2011-12-15 @ 22:01:34
URL: http://ponnylyckan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0