Emelie-Presentation

Hej jag heter Emelie. Jag ägde tidigare bloggen http://chevalin.blogg.se/ men Mye valde att ta en paus och jag vela fortsätta att blogga. Så nu ska jag och Ida börja blogga tsm :)

Jag är 14 år gammal och bor i Sveg som ligger i Härjdalen. Jag har vart väldigt hästintressrad och har haft en egen häst,tills 1/12-2011. Jag hade en egen islandshäst som hette Bodi, men vi bestämde oss för att inte ha kvar honom, men jag får träffa honom när jag vill. Jag har en vääldigt lång historia att berätta , men den tar jag sen :)

En bild på mig!


Och en på Bodi... ;)

Kommentarer
Postat av: blondiee1@bdb

vacker bild på Bodi! och på dig också såklart :)

2011-12-13 @ 19:50:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0