Emelie - rubrik

Jaa,fin rubrik. Igår vad jag till stallet & red. Red med sadel förförsta gången på jätte länge.Bodi kan inte trava " rent " men igår, igår travade han jätte fint,helt otroligt, och han har inte själva " rytmen " eller vad vi nu ska kalla det så man kan inte sitta lätt på honom, men igår,då kunde jag det,ni skulle bara sett mitt smile asså!
Efter att ha typ vart i paddocken i 30min tog jag en sväng runt byn :)

Hehehe,ja han är lite småtjock!



Idag blir det inge stall,har jätte ont i halsen & stannar hemma & vilar lite..Imorgon & på Torsdag tar jag hand om Therese´s hästar också,så då blir det mycket ridning & jag ska försöka fixa någon som kan följa och fota när jag rider.

Ni anar inte hur sugen jag är på det här täcket asså!

Kommentarer
Postat av: Petra

hänger inte riktigt med i svängarna, hade inte ni typ "skilts åt"? Men kul att du rider honom igen, för ni passar riktigt bra tillsammans :)

2011-12-27 @ 17:50:34
URL: http://alwaystry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0