Emelie - underbart.

Kom precis hem ifrån stallet. Det gick verklingen suuper, det blev lite bilder iaf men inga på mig och hästarna. Knäppte lite kort på Jennie,men hon ska knäppa på mig imorgon.

Först red vi i paddocken och bara " busade " och hoppade och så, haha ni skulle sett jennies snygga avramling!

haha, Jennies kille satt och skrattade så han nästan började gråta, jag med faktiskt, himla fult va det!
Bodi värkade " nere " idag,inte lika glad som i förrgår,men men.
Jag ska be jennie filma imorgon också, när jag rider eftersom jag har fått många förfrågningar om det :)
Efter att vi hade ridit orce & Bodi tog vi ut saga och hoppade lite, eller ja jennie fick hoppa för jag vågar inte,höhö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0