Ida-God morgon!

Va kul att se att så många hittade hit även fast bloggen inte blev klar förens sent igårkväll GO! Men jag har precis vaknat o ligger i sängen o kollar på tv, dem vanligt morgonrutinerna typ.. Jag ska snart dra mig upp ur sänken o ducha. Senare runt lunch idag kommer min kompis jet (www.jetjetjet.blogg.se) hit så ska vi åka till stallet och rida ut en sväng. Och eftersom det är så fint väder så följer kamran med. Ja har en systemkamra men en enkel sort utan något vidare zoom. Men de blir helt ok bilder så jag antar att de duger? Jag hade tänkt fotta lite i stallet och så med så får ni se hur det ser ut :)

Titta en sol tittar fram! :D Haha där ser ni också en del av våran trädgård, som för övrigt ser ganska skabbig ut nu när snönn inte kommit en.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan ida! Bor du på vikbolandet? :)

2011-12-11 @ 13:14:34
URL: http://crazylady.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0