Ida-Hatar rubriker...

Hejsan alla underbara! Statistiken är inte på topp o de förstår jag eftersom det inte är meningen att ni ska sitte o dega framför datorn som mig på jul utan öppna paket o umgås med massa männsikor! Det händer inte mycket intressant i mitt liv just nu... Är förövrigt förkyld, vilket ja ska jobba bort me apelsiner imr (y) HAr blivit lite lite hästinlägg men ska förhoppningsvis till stallet i morgon om jag orkar. Sen på tisdag ska ja färga mitt hår o stallvärd. Onsdag märks, torsdag med. Fredag ska ja träna sumba med Hanna :O haha kl 10 på morgonen... Kmr ju dö! Stå med massa tanter o skaka på rumpan och tuttarna ^^
Men ska försöka skriva ihop något åsiktsinlägg i morgon!
PUSS

Kommentarer
Postat av: Eva

vilken färg ska du färga ditt hår? :)

2011-12-26 @ 17:06:49
URL: http://evahagelberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0