Ida-Lera och pigga hästar

Jag kom nyss hem från stallet, så har ätit och fixat lite med bilderna som Jet fotade på mig idag. Hästen var förövrigt jättepigg o rolig! Hon höll på o dra iväg med mig några gånger, men jag känner mig alltid så himla säker på henne endå. Eftersom jag vet att det enda hon gör är att springa jättefort, hon bockar aldrig och det går alltid att bromsa. Jag har i alla fall aldrig varit med om att hon sticker helt okontrolerat? Stuckigt har hon ju gjort några gånger med mig men det har altid gått att återfå kontrollen ganska fort.
Hästen var förövrigt jättepigg o rolig! Hon höll på o dra iväg med mig några gånger, men jag känner mig alltid så himla säker på henne endå. Eftersom jag vet att det enda hon gör är att springa jättefort, hon bockar aldrig och det går alltid att bromsa. Jag har i alla fall aldrig varit med om att hon sticker helt okontrolerat? Stuckigt har hon ju gjort några gånger med mig men det har altid gått att återfå kontrollen ganska fort.

Jag vet att min kamera suger o har ingen zoom. Men för o ha så dålig kamera tycker ja Jet fick några riktigt fina bilder! Vart inte så mkt bilder med fukus på mig utan mera på ljuset och omgivningen :) Ja drog dem genom picnik lite snabbt för o zooma in lite extra osv.

Reeeejs!

Jag hoppas ni gillade bilderna! Släng gärna in en komentar ;)Följ min blogg med Bloglovin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0