Ida-Mämämä mange!

Sitter hemma hos Hanna och lyssnar på musik! Vi har varit både i stan och ingelsta eftersom det inte fanns ett skit i stan :/ Men kom hem med ett par strumpbyxor, knähöga strumpor, en stickad grå tröja och halsduk o mössa. Nu ska Hanna städa klart och packa så åker vi hem till hennes pappa o chillar! I morgon ska vi upp tidigt och -tro det eller ej- DANSA SUMBA??!!?? Haha farmor tyckte jag skulle prova de, o snäll som jag är drar jag med mig Hanna. Underbar vänn som ja har så följer hon med trotts att det är Hennes födelsedag :'D
SnyggHanna!

Kommentarer
Postat av: sandra sg

sv: hej kul att du gilla boggdesignen men bloggen är splittrad. Sandra bloggar nu här! kram

2011-12-29 @ 18:15:00
URL: http://zandiiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0