Ida-Morgondagen!

I morgon har jag tagit på mig ansvaret av insläpp, mockning, påspackning och kvällsfodring. Eftersom ägaren av stallet är bortrest får jag och en annan som har häst där turas om att sköta stallet undertiden hon är bortrest. Jag ska försöka komma ut i skaplig tid så kanske jag rider ut ett varv om jag får med mig bror :) Om inte annat får jag skritta lite på ridbanan, den är antagligen stenfrusen... Men jag kan ju be till gudarna och hoppas på plussgrader. Jag blir galen när det blir mörkt o marken fruser så tidigt som 4. Jag hinner aldrig rida ordentligt?

Btw såg att Emelie hade skrivigt om alla hästar i stallet, skulle ni vela att jag gjorde någonting liknande?

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja :d

2011-12-15 @ 20:35:02
Postat av: Anonym

Ja, absolut!!!

2011-12-15 @ 20:41:22
Postat av: Anonym

söt du e ida :)

2011-12-16 @ 15:09:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0