Ida- Snööö!

Idag kom den efterlängtade snön till Finspång! Vet inte hur länge den ligger kvar men kan iaf hoppas till jul? Jag har verkligen längtat ihjäl mig efter snönn, allt är så lerigt o grått nu. Vill ut o rejsa på snötäckta fält, slänga på selen och dra en skrikande kompis på skidor bakom. Det är sådant som väger upp den kalla mörka vintern. Letade genom mina bilder på fb o hittade massa från förra vintern, då jag red en liten c-ponny vid namn Palett. Jag fick ett sånt sug på o fotta massa vinterbilder när jag såg dem! I vit skimmrande pudersnö. Här får ni några av bilderna, titta och njut;

Avslutar med absoluta favouritbilden, känslan *dregel*


Vad brukar ni göra för något speciellt med hästarna på vintern? Tolka, isgalopp? Berätta :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tolka!

2011-12-18 @ 19:32:39
Postat av: Lovisa

Tolka och snögalopper :D

2011-12-19 @ 12:22:09
URL: http://moseisley.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0