Ida-Sovmorgon

God morgon underbara läsare! Jag vaknade nyss o ligger nu med datorn i knät o tv framför sängen. Riktigt deppväder idag, skulle egentligen tolka med Hanna men det är flera plussgrader ute så snönn är snart så gott som borta. Så får se om vi lyckas tolka endå eller om det får bli o rida? Jag antar att ridbanan iaf har tinat upp lite det översta lagret, även om det är fruset under. Ska bli sönkt oåka ut till stallet o tänka på lite annat.. Med tanke på vad som hände igår. Tänker inte gå in på det eftersom ja bara tjuter så fort jag ser den tomma buren eller hör en sorjlig låt. Men mitt marsvin Lillen blev avlivad igår, och det har totalt förstört min matlust.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0