Ida-Vinterns första tolktur

Kom nyss hem från en tur tull stallet, jag lyckades över min förväntan ta mig dit på moppen. Haha det började bra med att jag kom halvvägs uppför garageinfarten o sen tippade jag, i värsta slowmotion! Märkte knappt att ja ramla förens ja låg o kravlade på backen. Jag kan verkligen se det framför mig Hehehe.
I stallet testade vi att tolka efter Trixi, Ängla varvade Monika satt bakom på en snowracer och jag red. Vi körde bara lite på ridbanan eftersom vi inte viste om Trixi blivit tolkad efter eller inte. Hon har häller inga snösulor en, så det blev lite styltor melleråt, men broddarna åkte iaf på idago ska sitta där tills den nya hästen kommer :) Hästen skötte sig jättebra o reagerade inte ens när snörena tröck på bakbenen (dem som hon är så rädd om) Körde inte så länge. Älskar förövrigt att et är snö ute eftersom det nästan va ridvänligt väder när jag började puttåka hem runt 5 :)

Bild från i höstas! Ja tycker hon passar ganska bra i western"kläder" ;)

Kommentarer
Postat av: JFdressage

vilken super härlig blogg du har! <3

2011-12-19 @ 21:25:10
URL: http://jfdressage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0