Jet - Filmen



Haha här är filmen, det var väldigt lätt att ladda upp den bara jag som inte hittade koden. Haha så sjukt svårt var det ju inte! Så för alla ni som inte sätt den var det alltså filmen från igår. Idag har vi firat jul och jag fått massor med härliga klappar. Bilder kommer. Dessutom ska jag och syster nog göra en film med Ville imorn där han gör början till Spansk skritt och även steg för steg hur man lär hästen. Hon är mycket bättre på det än mig så det är nog henne bilderna är på.

Imorn ska jag också försöka skriva nästa åsiktsinlägg och rida Lusern. Förhoppningsvis i ridhuset igen. Kanske kan hitta någon som vill ta bilder.

Idag red jag ut tillsammans med syster som tömkörde Ville, Lusern var mer spänd idag än förra gången vi var ute i skogen, men det kan vara så ibland


Bild från i somras, härligt väder

Ha det gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0