Jet - gör inte som jag vill

Blogg.se har de senaste dagarna inte gjort som jag vill

Skrev ett förinställt inlägg i onsdags som skulle komma upp igår, men nej. Sen så försäkte jag ladda upp det lite snabbt imorse men det gick ju inte heller. Kopierade in det på nytt nu ikväll, så inte direkt toppen uppdatering från min sida.

Igår slutade jag skolan, så då var det utgång. Idag har jag shoppat och klippt mig så har inte varit i stallet idag heller. Men imorgon på julafton så ska det ändras! Ska förhoppningsvis med Lucern till ridhuset för första gången, jag tror inte hon har varit i ridhus innan så det ska bli riktigt spännande. Därför passar jag på att göra det på julafton så att det är tomt. Syster riden en annan häst, faktiskt Lucerns bästa vän, så att hon inte ska bli helt ensam.


Märkte precis att massor med bilder från de fyra första månaderna i 2010 är borta. Och det suger. Väldigt många favorit bilder som borta!!! fuckfuckfuck.

En av mina absolut favoritbilder på Ville, tagen i januari 2010, tur att jag hade en blogg då


Också en bild från början av 2010

F*N!!!!




Kommentarer
Postat av: elin

fina bilder :D

2011-12-23 @ 21:45:02
URL: http://elinohrn.devote.se
Postat av: elin

svar: varsågod! :)

2011-12-23 @ 22:37:52
URL: http://elinohrn.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0