Jet - Merry Christmas!

Tycker inte någon borde läsa den här bloggen idag, alla borde fira jul och ha mysigt! Lite dubbelmoral kanske då jag sitter och skriver. Men jag firar ju inte jul förens imorn. Haha, God Jul i vilket fall!

Red som sagt Lucern i ridhuset för första gången, och jag är riktigt nöjd. Jag trodde inte det skulle gå att arbeta henne alls, men i mitten gick det riktigt bra. I början ville hon inte gå nära sargen eller speglarna men efter ett tag vande hon sig. Förmodligen blev hon lite trött i huvudet på slutet för då koncentrerade hon sig inte längre, nästan som hon blockerar sig själv lite. Men som sagt riktigt nöjd

Syster filmade en liten snutt, det här var på slutet. Hon går inte i en riktigt ärlig form någon gång, fast hon arbetar på bra med bakbenen, hon var som sagt lite spänd. Så döm inte för hårt :)

Videofy vill inte riktigt sammarbeta, men tryck på länken så kommer ni till filmen

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0