aldrig mera rejs i skogen

De två senaste gångerna jag har varit ute och rejsat i skogen har Trixi sträckt sig. Och båda gångerna har varit tillräckligt nära inpå för att reducera träningstillfällens innan tävling markant. De har ju endå gått att reda ut o lösas ganska bra båda gångerna.

Jag älskar verkligen att ut och ta ett riktigt rejs i skogen någon gång då och då. Och jag tror det är uppskattat från hästarna med att någon gång i månaden få springa allt man kan och sträcka ut på benen. Det är även bra för bjudningen och att hålla dressyrträningarna i padocken inspererade. Jag VILL kunna släppa Trixi i skogen någon gång då och då, men efter de senaste 2 sträckningarna vet jag inte om jag vågar. Är så himla rädd att det ska hända något igen. Så innan nästa tävling tror jag det får räcka med dressyrtrimmningspass i paddisen och lugna turer i skogen..

Från ridlägret i sommar.. Går bara att beskriva med ett ord; ÅÅÅÅH!

//Ida


Kommentarer
Postat av: Eva

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH SKOGSLOTTEN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! SAKNAR!

2012-04-24 @ 14:22:12
URL: http://evahagelberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0