dom 999 saker jag aldrig skulle göra

Känner att det är lite dålig bloggning från min del, men jag gör mitt bästa!

I vilket fall, tänkte yttra min åsikt om en sak, nämligen Tyras hästblogg, darios.se. Antar att i alla fall några av er läser den?

Alltså vad är det för fel på på dessa människor som klankar ner henne för allt hon gör med hennes häst! Det är ju helt sjukt. Nu sist lade hon upp bilder på ett dressyrpass, fick massor komentarer om att hästen gick bakom lod, på bogarna och massor annat skit.

Okej jag håller med för viss del, men inte om allt om hennes häst. jag skulle aldrig driva en blogg som hon gör, lägger ut filmer på hästar som hon provrider. Men det är hennes val, och det är väll förmodligen därför bloggen är så stor? Hon gör det ju bra, det ska hon vara stollt över. Och jag kan faktsikt förstå om människor blir provocerade av att hon inom några månader ska köpa två hästar, ska köpa en hästgård + otroligt mycket ny utrustning hela tiden.

Men i alla fall, det gör mig nästan arg att man ens kan skriva ngt sådant till en annan människa, jag fattar det inte. Jag fattar inte vilka personer som gör det. Det går bara in i min hjärna att man ens orkar lägga ner tid och energi på att hata en annan människa som man inte känner.


Bild från darios.se

och angående titeln, Kent – 999. Texten är faktisk bra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0