Hemma!!

Varit nere i Holland hela helgen, riktigt roliga saker på gång nu alltså! Taggad till tusen och håller tummarna..

När allt är klart så berättar jag


En trevlig helg i alla fall, med mamma och syster.

Nu ska jag ta tag i mitt liv med, massor att göra, både roliga och snäppet värre. Träning med Lucern på torsdag, ska även försöka hoppa henne någon gång under veckan. Sen så väntar ju även ett litet berg med läxor.

Ville ska ridas, men det är bara kul eftersom han blir roligare och roligare att rida för varje gång typ. Helt mjuk, följsam och snäll. Man kan bara sitta helt stilla och rida





Btw, mina blåa ridbyxor är borta. Hoppas de dyker upp så smånigom


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0