ida - första träningen med laget

Som jag misstänkt blev jag utpekad att rida först då de andra var väldigt snabba med att säga att de absolut inte villa vara först. Fast jag red ju först förra året och ska jag vara ärlig litar jag inte riktigt på någon annan att hålla tempo/vägar en mig själv..

Vi tränade mest på lite vägar och delar ur programet. Jag stalde inte lika höga krav på henne idag eftersom vi inte red någon sidförande rörelse. Hon va stundvis jättefint i formen o tuffade på, men så fort jag ville ändra något som att vända eller ändra gångart så fick jag en protest. Men jag tror det kommer gå bra på söndag, håller en tumme i alla fall :)

Blev inga bilde från idag. Men tror Alice knäppte något kort på oss så ska se om ja kan få tag på dem!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Alice fick ett par bilder... mejla dem imorgon? de på dig och trixi ofc.

2012-04-10 @ 21:17:09
URL: http://fotokusar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0