ida - fotograferingstips!


Jag läste på dressyrmupparna om en app som spelade upp olika gnägganden. Självklart laddade jag ned den men blev lite besviken när det lät väldigt falskt och inte alls likt en häst. Men jag beslöt mig för att pröva på hästarna i Brystorp och se dreas reaktion.
Detta är vad som hände;
image descriptionimage descriptionimage description
Ja ni ser ju själva. Nästa gång jag fottar ska jag LUGNT använda denna app. Då behöver man inte stå med påsar och godis för o få hästen o dra fram öronen utan bara trycka på en knapp! Hur smidigt? ;)


Kommentarer
Postat av: Eva

hahahaha jisses va tufft :D

2012-04-11 @ 17:43:02
URL: http://evahagelberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0