ida - när trixi inte vill mer

Läs innan ni ser filmen så de inte blir missförstånd.
När de tar emot för kära lilla ponnyn eller hon tycker att hon har jobbat färdigt för dagen kan jag få en sånhär fin reaktion. Egentligen intet farligt eftersom ni kommer se att de lätt som en plätt att sitta kvar eftersom hon bara "kör" med huvudet och halsen. De flesta dagar räcker det med att sitta kvar med stödet i handen och då brukar hon ge sig efter ett halvf varv på volten ungefär. Men när vi filmade detta va de inte en schangs att jag fick ta henne i munnen som ni kmr se. Därför är enda utvägen att lätta handen och rida ut ur problemet bara framåt!

Haha jag hoppas ni skrattar lika mkt som jag! Den e ju nt vacker när hon gör såhär xD

O ja jhon har nockat mig en gång, tack o lov fick hjälmskärmen värsta stryken. Och hon har också skrapat mitt knä emot träsktaketet på samma sätt..
Såhär hemma är det ju ingen big deal, men när hon gör så på tävlig blir ja faktist lite lagom förbannad på henne xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0