ida - premiär i nya kavajen

Hade tröttnat på min gamla kavaj något katastrofalt så köpte en ny lite på inpuls. Den gamla var lagom lång men satt som en sopsäck. Jag vill ha en kavaj som iaf var i närheten av att sitta på kroppen och inte 1 dm utanför.

Är riktigt nöjd med den nya, de enda negativa är att jag insåg lite sent att den är mer mörkblå en svart men det syns inte så väl. Och sen är den lite kort i armarna och skulle kunna vara lite längre över lag. Men en kavaj som sitter tajt och är lagom lång på mig kommer jag aldrig att hitta. Det gäller att prioritera rätt ;)

Gash kolla fläskislåren..!

Kommentarer
Postat av: Eva

åh värmer du åxå upp med musik i öronen ;)

2012-04-04 @ 08:55:30
URL: http://evahagelberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0