ida - ridlärare nästa?

I morgon ska jag göra något nytt! Jag ska vara ridlärare åt en liten tjej. Eller liten och liten, tror hon är runt 10 om jag minns rätt? Och det är nämligen ingen mindre en tjejen som äger min fd "Sköthäst" Palett.
För er som inte vet red jag till Palett under 2010 då hon var i stort sätt ostopbar när hon kom.

Men somsagt blev jag tillfrågad om jag ville hålla en lektion av tjejens mamma. Tycker det är ganska kul när man kan hålla en sån kontakt med ägarna till hästar man har ridit en tid tillbaka!

Hur tror ni de kommer gå för mig? Kan bli mycket intressant, ska nog försöka sova lite i natt så barnen inte blir rädda för mig! xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0