ida - vad hände med att växa?

Jag behöver verkligen ett par nya vita ridbraxor. Mina har börja spricka i sömmen runt hela knät och jag börjar bli rädd när jag går omkring för att de ska kunna bli en lite trostitt närsom typ när jag hoppar upp i sadeln eller sätter mig ned. Det komiska i de hela är att jag har ett par sproilans nya vita ridbyxor som jag ALDRIG tävlat i. Köpte dem lite spontant på en rae för 2-3 år sedan? Tänkte ungefär såhär "vafan 170 e ju barnstorlek, passar dem inte u växer jag säkert i dem" Det var ju den perioden jag trodde att jag skulle va 170 lång och väga 55 kg när jag slutade växa. Men tydligen har de inte hännt ett skit förutom att mina ben blivit några cm länre..

Helt sjukt att jag fortfarande inte kan ha dem efter nästan 3 år..


Vem vill rida runt i ett par ridbyxor som sitter som en sopsäck på röven lixom?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0