ingen lektion idag

Blev ingen lektion idag eftersom ja hade andra viktiga saker att göra.  Men vad jag förstod för hanna kanske det var lite tur att jag inte var där, hade säkert gått upp i taket ifall..

Men i morgon ska jag ta en sväng till Trixi. Först tänkte jag rida ut men jag åker antagligen bort själv och då blir hon så tittig och jobbig så hon får ett pass på banan. Hon har ju trotts allt vilat idag och tävlingen i söndags tror jag inte tog ut alla hennes krafter. Så får se om jag rider ett mindre avancerat pass i morgon. Ger min inte in på några avancerade sidvärdsrörelser eftersom risken för träningsverk är ganska stor. Men jobbar nog mest bara genom henne i en låg och rund form hela passet :)


// Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0