Jet - failbilder


Den klassiksa, första gången jag sitter på hästen, hoppar ett litet kryss och hästen tjurar ihop och börjar "hoppbocka". HAha sjukt nära på att åka av här





Säger åt Q på skarpen så fick lite protester, här är när hon slutat och jag vänder mig mot Ida. Skrek säkert något i stil med att jag satt kvar. Fulaste minen





Passar inte in bland failbilderna men måste bara visa hur fin hon blev sen





Ja vad ska jag säga. Han blev inte träffad





Ville fick gå med haklapp för att han drog sönder täcken. Massor med täcken








Passar inte in bland hästarna, men ser ni ens felet? Kolla noga








Ville stannar innan "hindret" och häver sig över. Jag skäms









Skulle träna avstånd mellan två bommar, kommer i galopp men Ville tycker inte det passar



Travarstilen






Men har är ju inte helt hopplös


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0