Jet - massor hästar

Sitter på balkongen i solen och njuter, ska snart ta tag i lite läxor men först ska jag njuta att litet tag till.

Satt i vilket fall och funderade på vilken tur jag har, särskilt nät det gället hästar. Imorse så red jag Lucern igen, och även denna gång skuttade jag över lite hinder. Hon har blivit så duktig och vi har blivit ganska tajta. Och det är inte ens min häst.

Nu ikväll ska jag till Ida och rida Q, en unghäst. För ett par dagar sen red jag Nikita en pigg 21 åring, galopperade i skogen. Hemma har jag en underbar ponny. Det är inte många som får rida så månge olika hästar, som inte ena dagen rider ut på en häst, tävlar med en annan och slutligen hoppar med en tredje.

Jag är glad










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0