Jet - uteritt

Åkte bort till Ida under morgonnen red ut. Först fick vi rida säkert i en halvtimme, jag på Nikita och Ida på Trixi, över grusvägarna innan vi kom fram till den perfekta stigen. Eller stig och stig, snarare en underbar sandväg men några svängar i. Som var helt super toppenasnice att dra race på!
Alltså det är helt sjukt hur snabb Nikita är, man tror inte det när man ser hästen, men den springer snabbare än Trixi. Och Trixi kan man verkligen tro att hon är snabb!

I vilkett fall en av de roligaste uteritterna jag ridit, var borta i drygt två timmar


Hittade en slags grop som vi la lite kvistar bakom att hoppa över. Men Nikita tog ju tyglarna i egna händer, hoppade stort och drog iväg hem efter hindret. Om ni kollar på videon så ser ni hur lång tid det tog för mig att få stopp på henne. Haha knäppa häst, jag bara satt och skrattade


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0