snubblat och fallit .hårt.

Idag var nog den värsta dagen på länge. Jag vet inte vad det beror på men jag har varit riktigt deppig i em. Känndes skit när jag red, bröt nästan ihop. Kunde inte fokusera, tittade på hästen och kännde att jag hade gjort något fel. Kännde mig överskattad och bortgjord. Jag hoppas verkligen av mela mitt hjärta att det beror på något som att; det regna, jag var helt själv o harvade runt på banan, trött, stress eller någonting annat.

Jag kännde inte minsta lilla sug eller glädje med att rida och det var nästan lite skönt att jag inte behövde rida de två bruns som var planerat idag. Det kan också vara så att det gått upp för mig efter omvalet att jag inte kommer kunna fortsätta rida Trixi på samma vis. Visst på helgerna är det klart att jag kan med i veckorna kommer jag ju bo en timma bort.
I hopp om att få tillbaka suget kollar jag på lite gamla underbara bilder.

// Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0