blogg.se nere

Blogg.se är helt nere, i alla fall hemma hos mig, är nu i skolan. Har verkligen inte kunnat blogga nått alls så jag hoppas de fixar det snart.

I alla fall, allt är bra med mig och hästarna. Igår gick jag en promenad med Ville, en ganska lång som jag trodde skulle ta över en timme, men han komma hem på fyrtio minuter. Han var pigg och glad så vi skrittade på ordentligt. Det var ganska mysigt, snö, månsken, mörkret.

Jag är för nuläget ganska dränkt i läxor, men det är nog sådant man får ta om man går plugglinje. Planen för ikväll är att rida i ridhuset på Lucern efter kvällsmaten och plugga innan det.

Ha det gott så ska jag försöka uppdatera ikväll igen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0