ida - är det något fel på mig?


Min fot är inte i en naturlig vinkel?
Jag har alltid haft svårt för dehär med att mina tår pekar utåt. Jag har kämpat så gott ja kan, o i vissa lägen kanske dem kan komme till ett acceptabelt läge. Men så fort jag behöver driva eller något annat (som bilden åvan) så åker tårna ut. Jag vet inte om det har något med att jag verkligen inte kan driva med vaden. Känns inte som jag får någon respons då.

Mina tår är somsagt mitt grövsta sitsproblem och jag tror aldrig det kommer bli helt korrigerat, tror det är något som är lite snett i mina knän eftersom när jag vrider om hela benet så tårna pekar rakt fram så lyfts jag automatiskt uppur sadeln.

Har ni några förslag på övningar/hjälpmedel man kan använda om tårna pekar för mycket utåt. Jag är söker på att jag inte är den enda med detta problem!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0