ida - behövlig i mitt fall

De flesta önskar sig säkert massa olika onödiga saker till sin häst, precis som jag (till trixi då) Snygga shabrak, blingpanband, nya snygga tävlingstäcken osv.
Men en sak jag verkligen behöver är en sitsbåge. Jag har slarvat otroligt mycketmed min sits i vinter. Man rider runt i en stor pösig jacka och tänker "det är ingen som bryr sig om jag sitter som en banan när jag skrittar ut i skogen" Men utan att tänka efter vilken dålig ovana man tränar in och hur mycket muskler som man förlorar i ryggen.

Så en sitsbåge står högt på önskelistan nu, då skulle jag få en liten extra hjälp på traven att hitta tillbaka lite till min "normala" sits, från den sk. skogsmullesitsen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0