ida - fotografering

Idag kommer Jet ut och fottar mig och Trixi. Känns som hon gör det lite väl ofta ibland. Haha men bildgalen som jag är är jag i ständigt behov av nya bilder. Hatar när bloggare använder ridbilder från samma pass i var och varannat inlägg. Desutom har jag inga bilder när jag rider utan träns så de måste införskaffas!

Har lite ångest vad jag ska ha på mig dock... Jag måste iaf börja med sadel. Men ska jag ha lindor eller benskydd eller ingenting? Ska jag ha pösiga "chilla" kläder eller strickt och stilrent? Humn, har aldrig tagit bilder när jag rider utan träns så lite svårt o veta vad som blit bra på bild ;)

Från sist, då med min kamera. Tur att Jets kamera har lite mer skills ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0