ida - gimpredigering

Det var roligt att iallafall några ville veta hur jag redigerar mina bilder :) Är somsagt inget proffs så frågar ni Jet gör jag säkert något gravt fel.
Laddade nyss ned ett program och spelade in när jag gjorde det, blir mycket enklare. Men det stängdes ned och nu får jag inte upp det. Så får bli en hedlig gamal väldigt jobbig printscreen.







Efter här ska det vara en bild med en kurva men den försvann. Men på den ska du dra övre kurvan lite uppåt och den undre delen lite nedåt :)










Viktigt under hela redigeringen är att det är lagret synlig som är markerad. För sen när du vill kolla skillnaden kan du trycka på ögat till höger om texten synlig :)
Hoppas ni förstod någolunda. Orkade inte förklara allting eftersom jag redan suttit med detta inlägg i 2 timmar... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0