ida - hästar tar tid

Något jag tänker ganska ofta på är hur mycket tid hästarna faktist tar i mitt liv. Även fast jag inte har någon egen häst spenderar jag säker mer en min fritid i stallet. Det är ju också av egen vilja, så det känns skönt att ha någonting  man brinner för väldigt mycket.

Men tänk om jag inte hade hästarna? Hur mycket dötid jag hade haft. Hur mycket tid jag kunde lägga på mitt utseende. Jag kan vara ganska utseendefixerad ibland, nu kommer jag låta som värsta blondi; men tänk vad bra jag skulle kunna se ut om jag la all tid jag har i stallet på mitt utseende?

Denna fråga har jag och min vänn Hanna diskuterat flitigt ett antal gånger, utan att komma fram till något annat att det endå är sjukt värt att hålla på som vi gör, jag skulle aldrig byta hästarna emot något annat!


Kommentarer
Postat av: Carro

Sjukt fin ponny! :D

2012-02-11 @ 17:28:42
URL: http://baraacarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0