ida - ricinolja

Detta hör inte till hästdelen så scrolla ned om ni inte vill läsa om sånt som inte har me hästar o göra ;)

Idag ska jag köpa ricinolja, läste om det på olika bloggar för igår och det verkar otroligt bra! Man ska ha de i håret 30 min innan man duchar 3g i veckan, det sägs att håret kan växa upp emot 5 cm i månaden istället för 1 cm som de fleats hår växer. Lite skaptiskt till "biverkningen" att färh försvinner väldigt fort. Eftersom jag färgar mitt hår kan de bli ett problem... Men jag får gå runt med halvurblekt hår i typ 3 månader o hoppas på att håret växt en dm tills dess! Just nu skulle jag vela ha mitt hår typ 2 dm längre. Det skulle altså om jag har tur; ta 4 månader.
Är det någon av er läsare som har testat detta? Vad tyckte ni?

Denna tjej har använt ricinolja i ensast 1månad! Ja ni ser ju skillnaden ;)


Kommentarer
Postat av: Puff

ååh... kan inte du prova och säga om det är värt det? :D haha...

2012-02-15 @ 19:43:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0