ida - så länge sedan

Idag ska jag göra något jag inte gjort på riktigt länge. Jag ska hoppa! Senste gången jag hoppade var maskeradhoppningen smo va mer en en månad sen. Jag red ju i en dressyrgrupp förut och då vart de ju inte så mycket mer o hoppa en när Blixten bockar...

Ni kanske uppmärksammade att jag red i en dressyrgrupp. Jag ska från idag byta tillbaka till min "gamla" grupp. Jag har funderat på det länge och haft långa diskussioner med Hanna. Tänker dock inte dela med mig någon av våra tankar eftersom vissa av er skulle tycka att jag va skitkonstig ;)

Somsagt idag börjar jag i gamla gruppen och passar bra att det är hoppvecka eftersom jag är äckligt hoppsugen. Bara jag inte får bockmaskinen Blixten så kmr jag antagligen sitta med ett stort fett leende på läpparna!

Im sexy and I know it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0