ida - varning!

Tänkte dela med mig av en dålig erfarenhet jag fått.

För något år sedan köpte jag ett träns på hööks, det reades ut för 150 kr. Det såg skitfint ut i affären och kvaliten var gelt ok! Jag smörjde in det ordentligt med fett en gång innan jag använde det precis som man ska för att det inte ska spricka. Jag hann rida i det en enda gång innan jag upptäckte massa sprickor som hade blivit i lädret. Det spracka altså bara av att jag stalde in tränset och red med det i en timma. Riktigt besviken vart jag.

Efter det kollar jag NOGA innan jag köper något i läder. Hällre att lädret är lite mer år gummihållet en att det är blankt och plastigt, för då är risken stor att det spricker.

Ungefär såhär såg tränset ut på hemsidan, fast med ett annat pannband.


Kommentarer
Postat av: Jakob-En gay-hästblogg!

Spännande att du känner tvärt om! Försök att se på dig själv genom dina vänners ögon! Tycker att du ser ut som en jättesöt tjej! :)

2012-02-14 @ 20:09:10
URL: http://jakobahlquist.wordpress.com
Postat av: Jakob-En gay-hästblogg!

Det var till din bloggkollega! :)

2012-02-14 @ 20:42:12
URL: http://jakobahlquist.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0