Jet - ändrade planer

Som vanligt då

Det blev ingen sadelinpassning idag, inget något skulle kunna något åt men ändå lite besviken. Planen var då att istället plugga och blogga awesome men en vattenledning i gäststugan hade gått sönder. Så den senaste en och halva timmen har jag moppat golv.

Efter maten ska jag till stallet och rida till ridhuset tillsammans med syster, kameran ska med så förhoppnbingsvis blir det lite bilder. Planen ligger att träna lite bommar, men även mycket mjukgörande då hon fått stå i några dagar.
Nu ska jag återgå till att bevisa energiprincipen, sen labbrapport om strålning och sist lite hållbarhetslära. Jippi



Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag ÄLSKAR eran design!!♥

2012-02-08 @ 20:43:07
URL: http://jedressage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0