Jet - äntligen helg!

Idag var planen att rida i ridhuset, men eftersom jag var så trött när jag kom hem så bestämde jag mig för att ta ett mysigt pass på gärdet i månskenet. Ville var supermjuk i munnen och tyckte nog också det var ganska skönt att skritta, gärdet var så buckligt att mycket annat inte gick så bra.

Kallt som tusan, känns som det blir kallare för varje dag. Idag hade jag på mig ännu mer kläder än igår, men något smartare klädd så idag kunde jag kolla bak någorlunda bra.

När vi kom in från kylan fick Ville lite varm havre och betfor, mums tyckte han.

Nu är det i alla fall fredag, och mycket kommer gå på plugg, men annars är det stall som gäller. Ska även försöka fixa lite nya bilder.
Det här är en av de äldsta, och finaste bilder, jag har tagit. Början av 2009 tagna med en usel kompaktkamera, men ibland behövs det inte så mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0