Jet - dagens klantigaste

Drog på mig massor med kläder eftersom jag misstänkte jag skulle vara i stallet ganska länge. Klarade det dock på ganska kort tid.

Red först ut med Lucern och gjorde dagens klantigaste, nämligen råka smälla huvudet i en gren som hängde lite lågt. Tjockaste, minst 8 cm i diameter först mot hjälskärmen och sen rakt på näsan för att sen stöta imot mina tänder. Det första jag säger till den som jag rider med är att alla tänder sitter fast och att näsan inte är bruten. Det första jag bryr mig om liksom ;)

Lucern gillade uteritten, när vi galloperade en liten bit så kom några sparkar av ren glädje

Tömmkörde sen Ville, och helt sjukt vad jag frös. Höll inte på så länge men Ville var riktigt fin, särskilt i traven. Han ville in, drog sig hela tiden lite mot öppningen


Ville efter tömmkörningen och taggar mat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0