Jet - det finns ingenting som heter för fult, bara för kallt

Drog tillsammans med syster till stallet efter skolan efter att jag tjockat i mig alldeles för mycket med mat. Red ut en promenad i mörkret, men månen sken så starkt att allt fick skuggor. Det slutar aldrig att förvåna att månen kan reflektera så mycket ljus, nu var det ju till och med halvmåne och något molningt. Travade där det gick, men blev mest skritt
Det kallt ute, kallare än vad det har varit den här vintern, så Ville fick ha på sitt tjocka täcke idag. Han är ju inte rakad så innan har han bara haft sitt 200 gramtäcke, men idag fick han på sitt 400.

Haha ni skulle sätt mig när vi skulle rida ut, rånarluva, ridbyxor, långkalsoner, mjukisbyxor, säkerhetsväst, vinterjacka, ristövlar och som toppen på i:et en reflexväst. Kunde allvarligt inte vända på huvudet längre än några centimeter. Kände mig ju sådär vacker, men allt bättre än att frysa. Tur vi inte mötte någon
Snyggingar i stallet


Haha nästan så jag skäms

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0