JEt - sju saker ni inte visste om mig

Jag har alltid bråttom men kommer nästan aldig försent. Det man inte har i huvudet får man ha i benen, som min gamla musiklärare sa. Ni skulle se mig på väg till skolan.
Såfort jag är själv och ser en spegel drar jag en ful min. Just nu är det fönstret som är spegel, är ganska bra på det men ingen är bättre än syster.
Jag går fort. Passar ju ganska bra till den översta, men gillar heller inte när det går långsamt, som att gå. Tar största kliven samtidigt som jag svänger på höfterna.
Har godislöfte. Slår vad med en i min klass vem som klarar det längst, idag har jag klarat en vecka. Äter inte godis, bakverk, choklad eller kakor. Helt sjukt svårt.
Är seriös i stallet, men inte i skolan. Går nog in en sorts hästmood när jag går till stallet, bestämda Jet med ett pressat tidsshema.
Kan inte le utan att visa tänderna, och tandställning. Ler jag med stängd mun ser det ut som jag ska slå någon, har förstört ganska många skolfoton med den minen.
Är rädd. Word laggar och labbrapporten jag har skrivit på i ca två timmar är inte sparad. Fuck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0