Jet - fyra saker ni inte visste om Ville

  1. Villes favorit sysselsättning är att äta. Alltså ni skulle sätt han igår när hästarna fick gå in. Vi öppnar grinden till hagen och sen får de gå inte till stallet själva. Halva vägen framme så ser alla hästar något läskigt och tvärnitar, spänner hela kroppen och kollar på det läskiga, alla utom Ville, han går ner i diket och äter.

  2. Ville är en av de smartaste hästarna jag känner. Han lyckas alltid klura ut hur saker fungera, hur han ska se ut för att få mat, att det är smartast att tjuvnypa en annan häst när den landar efter en stegring och vad som är bra att lägga ner energi på.

  3. Skulle Ville vara en människa så tror jag han skulle vara den odrägligt smarta personen i klassen som vet svaret på allt, som inte går att motså med sin charm och som vet att han är bäst.

  4. Jag känner mig helt säker på honom, jag känner honom så pass bra att jag vet vad han reagerar på, jag vet hur mycket han reagerar och jag tror jag aldrig kommer att rida en annan häst som jag är så trygg med som honom.

Kommentarer
Postat av: Theresia

Sv: Hej, åh tackl så mycket. Din blogg var superfin har inte vetat om den innan.

Jag följer dig på bloglovin nu men visst kan vi göra ett länkbyte ja länkar dig redan idag då ;)

2012-02-14 @ 11:24:06
URL: http://theresiasandahl.blogg.se/
Postat av: Theresia

Den kommentaren var till Ida :D

2012-02-14 @ 11:24:43
URL: http://theresiasandahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0