Jet - ingen bra bloggning

Bloggade dåligt igår, men var knappt hemma. Efterskolan åkte jag direkt till stallet för att mocka och fixa, men båda hästarna fick vila. Efter det var det utgång, åt mat med mina fina vänner, så hade lite bråttom.

Jag gillar kontrasterna i mitt liv, kommer hem från skolan halv fem där jag har haft dubbelkompetens och varit i industrin, åker sen till stallet i mjukisbyxor och gummistövlar och när jag kommer hem kastar jag mig in i dushen för att en timme senare vara fixad och firar med vännerna.
Ska till ridhuset snart så tycklte det paddade bra med en bild av Ville och syster i somras

Kommentarer
Postat av: 'Natttteeeeeeeeeeeee

suddigt? ;)

2012-02-19 @ 00:23:11
URL: http://nattesuominen.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0