Jet - motivation

Ibland kan motivationen tryta, särskilt på vintern verkat det vara vanligt.

Förra vintern tyckte jag inte alls allt var så rolig, vet inte vad som var fel men tyckte inte stallet var så kul. Gick inte till stallet med samma glädje som nu, tyckte om att rida men det kändes som om jag lika gärna kunde göra något annat och viljan att utvecklas var inte stark. Tyckte då att jag alltid hade bråttom till allt som skulle göras, med mycket läxor och annat shit. Slutade senast tre.

Idag går jag åtta till fyra alla dagar förutom en dag varannan vecka, pluggar massor men älskar att vara i stallet. Kan vara helt slut när jag kommer hem vid halv fem och fattar inte hur jag ska orka med stallet, men när jag åker dit efter maten så blir jag toppenpigg. När jag sen kommer hem från stallet vid halv tio mår jag bra.

Ganska konstigt egentligen, att man kan bli så pigg av att göra något.
Jag i januari 2011, var så trött på vintern så tog på mig sommarkläder. Haha ja den vintern var ju ocskå lite kallare och längre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0