Jet - nackspärr

Detta suger, efter avramlingen igår har jag fått nackspärr och kan med möda kolla åt höger. Det drar ner mot axeln och även svanken fick en ganska ordentlig smäll.
Det skulle ha varit nödvändigt att rida Lucern idag eftersom vi ska träna imorn, men ibland går det inte att få som man vill. Tog mig istället en ordentlig chilldag, ska ta tag i mitt liv imorn.
Kärde btw box idag på gympan, har länge varit sugen på att börja men inte haft tiden. Så skönt att få slå av sig. Dock var inte box det bästa för nackspärren
Ibland tycker jag det är fint med suddiga bilder, lite stämning, som på denna där bakgrunden syns bra men man ändå kollar på Lucern och mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0