Jet - ny sadel

På onsdag kommer vi förhoppningsvis ha en ny sadel! Till Ville har vi nu en dressyrsadel, Jessica Crown, som måste vara den skönaste som finns, men jag tycker inte den ligger kvar så bra på Ville, den ligger bättre när syster rider.
En Jessica Crown


Innan Crownen hade vi en Bates Innova dressyrsadel, även den är väldigt skön, men den låg på Villes bogblad, så det funkade ju inte heller bra.
Bates Innova


Den skönaste och bästa sadeln vi har haft är en crown allround som jag inte vet modellen på. Den låg bra på Ville men tyvärr blev syster och jag förstora för den så den hamnade i bakvikt
Crown allround

Jag hoppas att det kommer bli en nu Crown i allround modell men en storlek större.

Alla sadlar vi har haft har varit anpassade, men det är inte alltid det går så bra. Lita på magkänslan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0